top of page

נגישות באתר האינטרנט
האתר פועל בהתאם להנחיות התקן הישראלי לנגישות תכנים באינטרנט ת"י 5568, המבוסס על תקן WCAG 2.1 ברמה AA. האתר מותאם לגלישה באמצעות טכנולוגיות מסייעות (כגון קוראי מסך NVDA ו־JAWS), תומך בניווט מקלדת מלא, ועבר התאמה לרזולוציות שונות ולדפדפנים נפוצים.
תפריט הנגישות באתר כולל:
-
שינוי גודל טקסט
-
הגדלה/הקטנה של המסך (Zoom)
-
שינוי ניגודיות צבעים (גבוהה / כהה / בהירה)
-
הדגשת קישורים וכותרות
-
עצירת אנימציות ותזוזות
-
פונטים קריאים ונוחים
-
ניווט מקלדת
-
חיווי ברור למוקדי פעולה
-
אפשרות שליחת פנייה למוקד נגישות
הסדרי נגישות במשרדי הסוכנות:
כתובת המשרד: רח' בר יהודה 195 נשר, ישראל
-
כניסה נגישה לבניין
-
מעלית נגישה
-
שירותים נגישים
-
עמדת שירות נגישה
-
שילוט בכתב ברור וניגודיות גבוהה
-
חניית נכים בקרבת מקום
-
אפשרות ללווי פיזי של נציג מהכניסה למשרד
-
צוות השירות עבר הדרכות בנושא מתן שירות נגיש
שירותים נוספים נגישים:
-
מוקד טלפוני: ניתן ליצור קשר עם נציגינו בטלפון: 077-3400-304, בשעות הפעילות. מוקדן יוכל להקריא מידע או לסייע טלפונית בהשלמת תהליכים דיגיטליים.
-
שירות בדוא"ל / וואטסאפ: ניתן לקבל מסמכים בפורמט נגיש (PDF טקסטואלי או Word), ולהתנהל מול נציגים גם בכתב.
-
פגישות אישיות: ניתן לתאם פגישה פרונטלית נגישה, עם תיווך שפת סימנים או מסייע – לפי בקשה מראש ובהתאם לזמינות.
רכז נגישות בסוכנות:
שם רכז/ת נגישות: חיים שאול
טלפון ליצירת קשר: 052-826-8885
אימייל לפניות נגישות: office@erech-ins.co.il
טופס מקוון: זמין בעמוד “צור קשר” באתר.
נשמח לשמוע כל משוב, הצעה או תלונה בנושא נגישות – ומתחייבים לטיפול תוך זמן סביר.
הערות וסייגים:
אנו פועלים לשפר את הנגישות באופן מתמיד. ייתכן שעדיין קיימים חלקים מסוימים באתר או בשירות שאינם נגישים באופן מלא – למשל מסמכים שטרם הותאמו או אזורים שבהם קיימות מגבלות טכנולוגיות. נשמח לשפר ככל שנוכל בהתאם לפניות הציבור.
״ערכים סוכנות ביטוח פנסיוני (2019) בע"מ״ רואה בנגישות חלק בלתי נפרד מערכי השירות והאמון שלה. אנו מבקשים מכל משתמש או לקוח להודיע לנו אם נתקלו בקושי כלשהו – ונעשה את מירב המאמצים כדי לתת מענה איכותי, מכבד ונגיש.
bottom of page


